Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

Min nya blogg

Av Agnes Karlsson - 15 augusti 2011 18:21



Hej hej!

Här är jag igen med en sprillans ny blogg :)

Jag bloggade förut på http://agnesohlinnea.bloggplatsen.se/  och  http://editmyclouds.bloggplatsen.se/  men jag bestämde mig för att börja om. Tredje gången gillt, eller vad säger ni? :)


Jag ska väl inte skriva så mycket just idag för idag är mest min slappdag. Eller, haha. Det vill säga; ska ut och jogga/gå nu. Men sen slappar jag bara hela kvällen lång (y).



Så.

Ska väl mest berätta om vad jag kommer skriva om i den här nya bloggen.

Mest tipsar jag om låtar och band jag gillar eller något jag har fastnat för. 

Och så är jag besatt av Drarry och Draco Malfoy/Tom Felton. Så det kommer upp bilder och texter om det ;)

Jag fotograferar en del också med min Panasonic DMC-FZ38 så det kommer självklart upp bilder som jag har tagit!


Men det var allt för mig just nu, jag återkommer kanske senare ikväll eller så hörs vi senare i veckan :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Agnes Karlsson - 11 oktober 2011 20:23

      Nu har jag gjort som alla andra; skaffat tumblr. Visserligen är jag väldigt osocial på den här bloggen men jag kommer antagligen att bli ännu osocialare nu, I guess. Enligt [typ] alla blir man omänskligt [samt sjukligt] beroende av de...

Av Agnes Karlsson - 8 oktober 2011 23:15

          Om jag en gång om dagen tittar på Darry så slutar jag vara deppad och börjar le. Meningen med mitt liv är just nu Darry.   Drarry är för mig mer än bilder, mer än kärlek mellan två sjukt snygga killar. Drarry är för mig mitt l...

Av Agnes Karlsson - 30 september 2011 18:46

  Henne såg jag live på Skavlan med mina två lärare Henrik och Majsan + Lovisa som går i min klass :]Hon är faktiskt riktigt bra. Även om det inte är min musikstil ^^   Och här är en annan riktigt bra (lugn) låt:     Älskar den!  ...

Av Agnes Karlsson - 18 september 2011 20:04

         

Av Agnes Karlsson - 7 september 2011 22:06

Jag är kär.    

Ovido - Quiz & Flashcards