Alla inlägg under augusti 2011

Av Agnes Karlsson - 19 augusti 2011 16:46


Igår klippte jag och blekte håret hos frissan.

Det blev jättebra! Jag är asnöjd :D

Fick sitta där i 4 timmar och frossa tidningar.. det var mindre kul. Det bästa var ju såklart när det var färdigt ;)

Jag ska ladda upp bilder men min dator är så fruktansvärt seg just nu så det får vänta lite... :/


Ni kan ju njuta av det här videoklippet på Tom Felton istället ;)



Av Agnes Karlsson - 17 augusti 2011 22:18




Åh jag är så nervöst peppad inför imorgon för då ska jag bleka håret och (säger man klippa?) klippa sidecut! :D

Om några veckor ska jag färga ljusblått också :3 Jag kommer bli värsta ljusblåa smurfen. Sen vill jag pierca högerörat också. Typ tre-fyra piercingar. Jag vill ha bättre smink också.. Okej, jag vill bara ha och ha ;) Och då säger jag som min kära mamma: "Det är bara å börja spara!" Så ja. Börjar jag spara så får jag allt det där snabbare :)


Jag har börjat droga två låtar:





och:




Jaa.. Det var väl typ allt som jag kunde "bjussa" på idag :o

Jag ska försöka ta en hyfsat bra bild imorgon så får ni se resultatet :)

Av Agnes Karlsson - 15 augusti 2011 18:21



Hej hej!

Här är jag igen med en sprillans ny blogg :)

Jag bloggade förut på http://agnesohlinnea.bloggplatsen.se/  och  http://editmyclouds.bloggplatsen.se/  men jag bestämde mig för att börja om. Tredje gången gillt, eller vad säger ni? :)


Jag ska väl inte skriva så mycket just idag för idag är mest min slappdag. Eller, haha. Det vill säga; ska ut och jogga/gå nu. Men sen slappar jag bara hela kvällen lång (y).



Så.

Ska väl mest berätta om vad jag kommer skriva om i den här nya bloggen.

Mest tipsar jag om låtar och band jag gillar eller något jag har fastnat för. 

Och så är jag besatt av Drarry och Draco Malfoy/Tom Felton. Så det kommer upp bilder och texter om det ;)

Jag fotograferar en del också med min Panasonic DMC-FZ38 så det kommer självklart upp bilder som jag har tagit!


Men det var allt för mig just nu, jag återkommer kanske senare ikväll eller så hörs vi senare i veckan :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards